Att outsourcea sin telefoni

Ditt företag har mycket att vinna på att ha en professionell svarstjänst, sett ur flera perspektiv. Genom att låta professionella telefonister ta hand om svarstjänsten kan du ägna din tid och energi åt annat samtidigt som telefonin och växelfunktionen aldrig lämnas åt slumpen.

Ytterligare en värdefull fördel är att du minskar risken att gå miste om viktiga samtal och affärer som följd av dålig telefonservice – något som faktiskt drabbar hela ett av tre företag.

Att skaffa en riktigt bra hänvisning av telefon för ditt företag är med andra ord en klok investering.

Callcenterbolag med svarstjänst

Idag finns det flera olika aktörer som erbjuder en rad olika tjänster inom telefonilösningar och svarsservice – en av de ledande i Sverige idag är Wecall, ett callcenterföretag med kunder i både Sverige och delar av Europa.

Här arbetar specialutbildade telefonister som svarar i telefon och tar dina samtal när du inte är på plats eller är upptagen med annat. Svarstjänsten går att få på språk som svenska, engelska, spanska, finska och norska. Man arbetar även med marknadsundersökningar och telemarketing inom B2B.

Att outsourca sin telefoni

Det har blivit allt mer vanligt att företag väljer att outsourca sin telefoni, och oavsett hur dina behov eller finansieringsmöjligheter ser ut finns det alltid ett passande upplägg att tillgå.

Med Wecall får du en lösning som skräddarsys efter de behov som finns på ditt företag och med en bra svarstjänst och hög tillgänglighet visar du dessutom för dina kunder att de är viktiga för dig.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *